Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij geen dag hetzelfde is, werk je zelfstandig en secuur, ben je creatief en ga je geen uitdaging uit de weg? Met andere woorden ben jij de spil die ons technisch internetbureau draaiende houdt? De lijm tussen inkoop en administratie en de schakel tussen recruitment en marketing die wij zoeken? Lees dan verder om meer te weten te komen over deze uitdagende en veelzijdige functie bij Ibuildings.

Wat ga je doen?

Jij vervult meerdere rollen binnen onze organisatie, met name op het gebied van marketing, recruitment, office en HR. Jij bent onze administratieve duizendpoot, je pakt diverse interne administratieve taken en projecten op met betrekking tot personeels- en huisvestingszaken. Je hebt goede ideeën over medewerkerstevredenheid, preventie en verzuim. Maar ook marketing en recruitment projecten zijn een belangrijk onderdeel van je takenpakket. Zelfstandig leuke afwisselende projecten initiëren, begeleiden en succesvol afronden.

Wat vragen wij van jou?

  • Creatief, proactief en oplossingsgerichtheid.
  • Flexibel, ad-hoc en secuur kunnen werken.
  • Herkenning in onze kernwaarden: Plezier, Kwaliteit, Eerlijk, Pragmatisch en Bedreven.
  • Ervaring met (online) marketing is een pré.
  • 32 tot 40 uur in de week beschikbaar.
  • Je draagt graag je steentje bij aan de organisatie en staat open voor een diversiteit aan werkzaamheden.

Wat krijg je daar voor terug?

  • Een gezellig team met enthousiaste collega’s.
  • Een werkomgeving waarin iedereen zich veilig voelt en gewaardeerd en gerespecteerd wordt.
  • Een jaarcontract met de intentie om deze om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.
  • Goede secundaire voorwaarden zoals 100% betaald pensioen.
  • Een jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget om jezelf te verbreden of verdiepen.
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken. (Momenteel werken wij gezien de COVID-19 maatregelen volledig vanuit huis)
  • Iedere dag een verse lunch op kantoor in onze gezellige kantine. Tijdens de COVID-19 maatregelen helaas geen lunch op kantoor maar wel een thuiswerkvergoeding.
  • Uiteraard de nodige vakantiedagen en een prima salaris. Afhankelijk van kennis en ervaring.

Ben jij onze rots in de branding?

Neem dan snel contact op, bel 088 00 24 000 of stuur een e-mail naar jobs@ibuildings.nl!

Bekijk ook de arbeidsvoorwaarden en lees meer over onze Holacracy organisatiestructuur.


Werken bij Ibuildings tijdens de COVID-19 pandemie

Bij Ibuildings werken wij deels op kantoor en deels vanuit huis in deze fase van de COVID-19 pandemie. Daarbij faciliteren wij de tools en benodigdheden om remote te kunnen werken. Ook hanteren wij een goede thuiswerkvergoeding voor de belangrijkste onkosten.

Het sollicitatie- en onboardingproces ziet er tijdens deze periode ook iets anders uit dan gebruikelijk. Dit houdt in dat wij de sollicitatiegesprekken online voeren. Ook hebben we inmiddels al aardig wat ervaring opgebouwd in het online onboarden van onze nieuwe medewerkers. Een warm welkom op afstand bij Ibuildings!

Nu de gezellige gezamenlijke lunch op kantoor en social teammeetings / DoMiBo’s er even niet in zitten, houden we veelvuldig contact via Slack of Google Meet en hebben we de beste online social teammeetings.