Na de realisatie van uw website of webapplicatie bent u pas op de helft. De andere helft van het succes ligt in het effectief beheren van de applicatie. Hoe zorgt u er voor dat uw website of webapplicatie over een paar maanden nog goed functioneert?

Applicatie Support

Op alle platformen worden regelmatig updates en upgrades uitgevoerd. Dit app onderhoud moet tijdig uitgevoerd worden om continue beschikbaarheid van uw website of webapplicatie te garanderen. U wilt natuurlijk voorkomen dat de klanten die uw app gebruiken hierbij hinder ondervinden. Het is daarom van belang uw applicatie onderhoud goed te borgen. Wij leveren 100% ondersteuning voor door ons of door anderen ontwikkelde applicaties.

Ons onderhouds- en supportproces

Om ervoor te zorgen dat uw website of webapplicatie na de ontwikkeling goed blijft presteren, voeren wij periodiek onderhoud uit. Het onderhouds- en supportproces bestaat uit drie onderdelen:

Meten & Monitoren

Op basis van monitoringstools houden we de prestaties van uw website of webapplicatie nauw in de gaten. Deze tooling zorgt ervoor dat we precies kunnen zien hoe uw website of applicatie presteert. Zo kunnen wij prestatieproblemen, bugs of andere knelpunten snel ontdekken.

Bovendien kunnen wij exact achterhalen waar in de applicatie of website het probleem zich voordoet. Hierdoor kunnen we reparaties snel uitrollen en het probleem direct oplossen. Zo blijft de impact van het probleem zo klein mogelijk.

Onderzoeken & Analyseren

Ieder platform dient op regelmatige basis geüpdatet en geupgrade te worden, zodat deze veilig en effectief blijft functioneren. Wij houden de markt en externe ontwikkelingen in de gaten en bepalen welke updates voor uw applicaties benodigd zijn. Denk hierbij aan security updates of aan een upgrade van uw Drupal CMS.

Zo staan wij garant voor kwalitatief hoogwaardige software en zorgen we er voor dat uw website of webapplicatie (blijft) voldoen aan de best-practices op het gebied van o.a. security, performance en technologie.

Optimalisatie & Onderhoud App

Naast het identificeren van de benodigde werkzaamheden om uw app up-to-date te houden, adviseren wij u ook over het juiste moment om deze uit te voeren. In samenspraak met u, kiezen we hier het juiste moment voor en voeren wij de updates en upgrades vervolgens uit.

Bij app support komt naast onderhoud en security ook optimalisatie van de applicaties kijken. Iedere business verandert tenslotte en technische vernieuwingen aan de applicatie hoort daar vanzelfsprekend bij. Wij stemmen samen met u af welke app ontwikkeling er uitgevoerd dient te worden, plannen deze in en leveren deze op de afgesproken datum en tijd op.

De onderhoudskosten van een app kunnen erg uiteenlopen, maar wij leggen alle werkzaamheden en afspraken altijd in samenspraak met u vast in een glasheldere Service Level Agreement (SLA).

Tweedelijns Support

Heeft u een eigen ontwikkelteam, maar heeft u op een specifiek gebied ondersteuning nodig? Onze software engineers zijn in staat om bij grote vraagstukken of problemen bij te dragen met capaciteit, knowhow en specifieke expertise.

Developer working

Expertise

Wij leveren 100% ondersteuning tot 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Naast dat we applicatie support en onderhoud bieden aan onze apps en websites, bieden wij ook ondersteuning voor applicaties die door anderen ontwikkeld zijn.
In overleg bespreken we uw wensen en doelstellingen met betrekking tot uw app, zodat we het onderhoud en de support hierop kunnen afstemmen. We maken vervolgens glasheldere afspraken en verwerken deze in een onderhoudscontract (SLA), zodat u precies weet wat u van ons kan verwachten.

Zo zorgen we er samen voor dat uw applicatie goed onderhouden, effectief en veilig is. Nu, maar ook zeker in de toekomst!

Waarom heeft mijn app periodiek onderhoud nodig?

Op alle platformen worden regelmatig updates en upgrades uitgevoerd. Dit app onderhoud moet tijdig uitgevoerd worden om continue beschikbaarheid van uw website of webapplicatie te garanderen. Wij staan garant voor kwalitatief hoogwaardige software en zorgen er dus voor dat uw applicatie aan de best-practices op het gebied van o.a. security, performance en technologie blijft voldoen.

Wat is een service level agreement (SLA)?

Een service level agreement (SLA) is het onderhoudscontract wat wij als leverancier aangaan met onze opdrachtgever. Hierin staat glashelder beschreven wat u van ons mag verwachten, zodat wij de ondersteuning bieden welke past bij uw business en product.

Verder praten over het borgen van de continuiteit van uw applicaties?

Sander de Koeijer

We gaan graag met u in gesprek! Telefonisch, via e-mail, via een video-call of gewoon face-to-face. Bel 088 00 24000 of vul direct het formulier in:

verplicht veld

verplicht veld

Uw persoonsgegevens gebruiken wij alleen voor het gevraagde contact. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.